flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Фастівський міськрайонний суд Київської області запрошує на роботу  на посаду спеціаліста документального обігу і контролю (загальна канцелярія).   

14 лютого 2024, 14:29

Вакансія

 СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ документального обігу  і контролю (загальна канцелярія)

 

Фастівський міськрайонний суд Київської області запрошує на роботу  на посаду спеціаліста документального обігу і контролю (загальна канцелярія). 

 

 

Основні умови праці:

 

  • Державна служба категорії «В»;
  • тип посади – строкова, не потребує проходження конкурсного відбору. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шість місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. На період дії воєнного стану особа призначається на посаду державної служби до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.
  • Проходження спеціальної перевірки, передбаченої Законом України «Про запобігання корупції», та перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади» щодо осіб, які претендують на зайняття посад державної служби у період дії воєнного стану;
  • посадовий оклад – 8591,00 гривень;
  • надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 18.01.2017 № 15;
  • надбавка, премія і доплата відповідно до статей 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015.
  • оплачувана основна щорічна відпустка – 30 календарних днів на рік;
  • оплачувані лікарняні;
  • 5-денний робочий тиждень.

 

Основні вимоги:

 

  • наявність громадянства України;
  • вища освіта з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»;
  • без вимог до стажу роботи;
  • вільне володіння державною мовою. Протягом трьох місяців після припинення чи скасування дії воєнного стану має бути подана копія Державного сертифікату про рівень володіння державною мовою;
  • Впевнений користувач: MS Office, інформаційно-пошукових систем в мережі Інтернет;
  • Здатність працювати з документами в різних цифрових форматах;
  • Знання законодавства: Конституція України Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про державну службу», Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції: Закон України «Про судоустрій і статус суддів», Цивільний процесуальний кодекс України, Кримінальний процесуальний кодекс України, Кодекс адміністративного судочинства України, Кодекс України про адміністративні правопорушення, Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах, Положення про автоматизовану систему документообігу суду тощо;
  • необхідні ділові якості: аналітичні здібності, уміння вирішувати комплексні завдання, уміння планувати роботу та за необхідності виконувати її швидко;
  • необхідні особисті якості: відповідальність, прагнення до отримання нових знань та удосконалення набутих, порядність, чесність, дисциплінованість.

 

Посадові обов’язки:

 

  • Забезпечення належного оформлення та розподілу судових справ в автоматизованій системі документообігу суду КП «Д-3».
  • Внесення достовірних відомостей до обліково-статистичних карток з цивільних справ.
  • Здійснення сканування документів та матеріалів у справах, що надійшли до суду.
  • Оформлення звернення судових рішень до виконання в порядку та строки встановлені відповідно до вимог законодавства.
  • Здійснення прийому судових справ та копій фонограм на зберігання до канцелярії суду та формує розглянуті справи відповідно присвоєних номерів
  • Здійснення прийому громадян, видачу копій судових рішень, інших документів, які зберігаються в канцелярії суду, та судових справ для ознайомлення учасникам судового розгляду відповідно до встановленого порядку.
  • Ведення документів первинного обліку, номенклатурні наряди відділу.
  • Здійснення підготовки та передачі до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду відповідно до номенклатури суду.
  • Виконання інших обов’язків за дорученням голови суду, керівника апарату та начальника відділу, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативних актів, наказів та вказівок, які входять до компетенції спеціаліста.

 

 

Особа, яка бажає працювати в державному органі, має подати до такого органу:

  • заяву;
  • заповнену особову картку встановленого зразка;
  • документи, що підтверджують наявність громадянства України;
  • документи, що підтверджують наявність освіти;
  • документи, що підтверджують наявність досвіду роботи (за наявності);
  • необхідним є заповнення декларації особи за минулий рік у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,.

 

 

З приводу працевлаштування звертатися до керівника апарату суду: Петраша Юрія Володимировича за тел. 6-02-13 з 9-00 до 16-00 год. або направляти резюме із обов’язковим зазначенням бажаної посади на електрону адресу: inbox@fs.ko.court.gov.ua.