Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Інструкцією з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України 20.08.2019 за № 814 визначений порядок приймання та реєстрації документів.
Пунктом 1 розділу ІІ Інструкції визначено, що канцелярія щоденно протягом робочого часу суду забезпечує прийняття та реєстрацію документів, що подаються до відповідного суду.
На першому поверсі в кабінеті №3 канцелярія Фастівського міськрайонного суду Київської області здійснює приймання документів (позовних заяв, заяв, скарг, клопотань, а також інших документів і матеріалів, що стосуються розгляду судових справ у суді, іншої вхідної кореспонденції). Судові справи, а також інші документи й матеріали, що стосуються розгляду судових справ у суді, приймає та реєструє в Автоматизованій системі документообігу суду (АСДС) канцелярія відповідно до Положення про АСДС.
Канцелярія працює за загальним режимом роботи Фастівського міськрайонного суду Київської області.